"Мнемотехнічні прийоми під час формування мовної компетенції учня" - такою була тема січневого засідання міського методичного об'єднання вчителів російської мови та літератури, яке відбулося 10 січня 2014 року в приміщенні ЗОШ № 3.
Засідання розпочалося детальним обговоренням результатів участі школярів в міському етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури, зокрема обговоренням типових помилок, припущених учасниками олімпіади. В рамках обговорення керівник ММО провів тренінг з визначення віршового розміру, що було одним із найважчих завдань олімпіади.
Формування орфографічної та пунктуаційної грамотності спирається на різні види пам'яті, тому в арсеналі вчителя-словесника повинні були прийоми, які полегшують запам'ятовування правил правопису та слів-виключень з них. Цій проблемі був присвячений обмін досвіду з використання в роботі так званих мнемотехнічних прийомів, серед яких - прийом римування та прийом візуальної асоціації.
В заключній частині засідання керівник методичного об'єднання обговорив з колегами стан виконання програми з російської мови та література за І семестр, шукав шляхи вдосконалення підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з російської мови.
Засідання традиційно завершилось ознайомленням з новими державними документам, новинками методичної літератури.
"Нові критерії оцінювання навчальних досягнень з росйської мови" - таким було центральне питання засідання міського методичного об'єднання вчителів російської мови та літератури, яке відбулося 27 березня 2014 року в приміщенні загальноосвітньої школи № 3.
Вчителі російської мови та літератури обговорили лист Міністерства освіти і науки Украни від 30.08.2013 № 1/9-592 "Оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин", а також схвалили єдині вимоги щодо складання календарно-тематичного плану, оформлення сторінок журналу з російської мови, порядку перевірки зошитів та орфографічного режиму.
Потім керівник ММО запропонував висловитися щодо досвіду роботи за новими підручниками з російської мови та літератури. Вчителі Л.В. Яшуніна, В.П. Симонова висловили задоволення від роботи з новими підручниками і для класів з російською мовою навчання (К. Бикова. Російська мова. 5 клас), і для класів з українською мовою навчання (Т.М. Полякова. Російська мова. 5 клас).
Вчитель В.Г. Зінченко, підтримавши колег, звернула увагу на необхідність створювати власний навчально-методичний комплект, до якого б входили робочий зошит, збірники диктантів, комплекти роздаткового матеріалу, наочність, електронні підручники та словники.
В кінці засідання були підведені підсумки участі команди учнів міста в обласному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури.